O mnie

Moje zdjęcie
Długosiodło, Mazowsze, Poland
carantoni@o2.pl tel.604931150

wtorek, 24 kwietnia 2012

Gorce - dzień drugi


Dzień 2

Nocleg w schronisku PTTK na Turbaczu przebiegł bezproblemowo. Uwaga – piwo zimne ale drogie ;)
Plan drugiego dnia był, przynajmniej dla takiego lamusa jak ja, napięty.
Z Turbacza czerwonym szlakiem, przez Przełęcz Knurowską, wdrapując się ostrym podejściem na Lubań (1211 m) i ostatkiem sił do Krościenka nad Dunajcem.
Burza z deszczem znów straszyła, wody dziwnie szybko zabrakło, o innych płynach dopingujących nie wspominając. Deficyt energetyczny mnie dopadł, co tu dużo mówić. Należało więc jak najszybciej uzupełnić poziom glukozy i nie tylko glukozy we krwi. Krościenko i jego spiżarnie nas uratowały ;)

Zapraszam


poranny widok z drugiego piętra schroniska na Turbaczu

recepcja 
schronisko na Turbaczu w pełnej krasie
kabanos uniwersalnym posiłkiem na każdą wycieczkę ;)



 w końcu jakiś las...
tylko niestety usycha 








burze zaczynają straszyć
 Lubań - w tym momencie już bez wody :/
"Gorce bardzo kochałem a na Lubaniu wiele razy byłem" Jan Paweł II
 daleko jeszcze?
piękne 


w prawym dolnym rogu - owce ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz